dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Intagen!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Det första man gjorde på morgonen var att bläddra i tidningarna men det stod inget om gymnasievalet. Istället startade jag datorn och kollade och jag blev integen på mitt förstahandsval:D Alltså ska jag börja på vänerprogramet i höst:D Det känns bra:)







Jag har även varit i Tibro igen för att hämta mitt skrivbord:D Nu står det här hemma och väntar på att få komma in till mitt rum som ska göras iordning;P Har inte gjort så mycket mer faktiskt;) Nu ska jag ändra lite färger i bloggen för imorgon är det en ny månad om ni inte visste det;P Längtar tills man får se vilka mer som har kommit in på väner mer än jag i tidningarna;D Det blev lite kort på mitt nya skrivbord;) Vi hörs i det nya temat;P

Kommentera här: