dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Döda djur på vägen!

Hejsvejs!

Det där med rubriken så menar jag att jag såg något dött djur på vägen hem från Husaby kiosk någon gång förra veckan. Jätteäckligt och idag när jag cyklade upp dit igen så såg jag en död fågel. Också jätteäckligt!

Idag har jag alltså cyklat upp till Husaby kiosk för att hälsa på Rebecka men jag tog det lite lugnare för jag hade jätteont i magen i morse men det är bra att man får tänka på annat för annars skulle jag nog bara suttit framför TVn elller datorn. Inte så roligt att ha ont i magen och jag kände mig inte alls pigg i morse men när jag drack lite juice och åt mat så blev jag piggare;) Det är bra att få frisk luft också! :P



Mamma har varit i stan och köpt fem mappar som hon tycker jag ska ha i skolan. I för sig tycker jag det är bra att ha en mapp för varje ämne man har massa papper och block i. Tror inte att man bara behöver fem mappar men man får väl köpa fler i så fall. Mamma köpte även fotsulor av något slag. Lite konstiga men jag brukar få ont i fötterna varenda eviga semester för att vi ska gå så mycket så nu ska jag prova detta;)



Mer fick jag inte men imorgon ska jag och mamma åka till Tibro för att kolla på ett skrivbord till mig:P Någon gång i vecka ska vi åka till stan:D Nu måste jag mäta mina väggar i mitt rum så jag vet hur stort skrivbord jag ska ha så vi hörs! :D

Kommentera här: