dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Blomberg!

Heeeeeeeeeeeeeeeeej!

Idag så vaknade jag av att Louise smsade mig och frågade vad jag gör. Sen frågade hon om jag ville med och köpa glass och det ville jag fast jag hade inte ätit frukost;P När man väl hade ätit och gjort iordning sig gick man och köpte glass. Gick till Elin efteråt och där bestämde vi att vi skulle till Blomberg och grilla med Anna. Lite sent påtänkt men vi fick ihop det mesta;)

När vi kom dit badade alla utom Louise men hon tog kort istället med min systemkamera:D Det blev sammanlagt 617 kort. Ska ta och radera lite nu om jag orkar;P Men det kan va bra att ladda över bilderna till datorn först men det är ungefär 2 minuter kvar så nu skriver jag detta för att jag inte orkar vänta på att det ska bli klart;D

Vi grillade korv, åt jordgubbar och chillade:D Efter att ha rensat bort de suddiga korten så var det 617 och nu är det 556 kort kvar;D Ni kan väl få kolla på några kort då;P Badade:D



Grillade korv:)



Blundar och käkar korv med bröd;P och käkar jordgubbar i solbrillor:D



Nu ska jag sova för att orka jobba imorgon med staketet;) See you later! :D

 

 

Kommentarer:

1. Rebecka:
Guud va mysigt ni ser ut att ha haft:)

Kramar

Kommentera här: