dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Vad som har hänt idag!

Hej ännu en gång!

Idag sov jag ganska länge och har hunnit titta på hela tio avsnitt från vänner:P Jag har inte orkat bädda sängen heller och det är för att jag är trött från semestern. Man ska äta sent, lägga sig sent och gå upp tidigt;)

På lunchen så åt farmor med oss. Det har även spöregnat här och har varit strömavbrott i huset när man är själv hemma. Jag fick lite panik för larmet börjar tjuta då så då stängde jag av den och ringde till mamma;)



Louise har även varit här en sväng för att jag skulle skriva på någon grej;P Jag kommer inte på något mer som har hänt idag och om mindre än en timme ska man förmodligen se på finalmatchen i VM. Vem tror ni vinner? Bläckfisken om ni har hört talats om den har spått att spanien ska vinna men jag säger som när jag var liten;D "Jag hejar på den som vinner" Vi ses någon dag! :)

Kommentera här: