dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Övnigskört och cyklat!

Heeeej!

Idag har jag både övningskört och cyklat;) Först körde jag bil:D Det var både pappa och syrran som följde med. Jag har fattat lite bättre nu så idag körde jag på gamla E20 mot LBN och svängde in mot LBN och sen körde man ut från LBN mot hemstaden;P Vi körde runt i den stora, stora lilla ort;) Jag körde i en och en halv timme och gjort några farliga saker men alla lever! ;D Det var kul och jag kanske ska köra imorgon också men det får vi se:D Jag kan några vägmärken och ett är huvudled och jag hoppas jag har rätt;P



Efter man har varit hemma en stund så frågade Elin om jag ville följa med till Hjulets café så då cyklade vi och nästan hela Elins familj;) Det var lite jobbigt i uppförsbackarna men det gick lättare när man skulle hem;P Kul var det i alla fall:D Jag har inte hunnit mer idag;) Imorgon är det agusti så då blir det en ny färg:D Tjingeling!

Kommentarer:

1. Rebecka:
Sv. Tack så mkt:) o tack igen;P

kram

Kommentera här: