dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Målat korthållare som ser ut som hjärtan!

Hejhej!

Idag så har jag målat korthållare som ser ut som hjärtan:) Kände för det idag för det har jag fått i födelsedagspresent men jag har ju bara färg så nu tänker jag köpa fler hjärtan och lite grejer som man kan dekorera med:D



Jag har även varit med Elin och det första vi gjorde var att köpa glass:P Köpte en stor isglass, skruven eller vad den heter om ni vet vad det är;P Sen gick vi en sväng till vår gamla skola som vi spenderade sju år och satt på en sten;) Sedan gick vi vidare och till sist kom vi hem till mig där vi har tittat igenom syrrans skolkatalog från DLG:D Nu vet vi i alla fall vilka tvåorna och treorna är;P Har inte gjort så mycket mer;)



Kommer ni ihåg att jag bakade en kladdkaka igår och vi tog ingen bit igår men idag har det börjats äta och vet ni vad?? Den är slut! :O Det tog bara nio timmar har jag räknat ut att bli uppäten;P Jaja men nu måste jag sova innan någon blir sur;P

Kommentera här: