dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Gothia cup!

Hejsan igen!

Idag har jag ju varit och kollat på Gothia cup med Rebecka:D Det var en jätterolig dag:) Först åkte vi tåg till GBG och sen åkte vi spårvagn och tog en buss till Mölndal och Åby där min kusin spelade. Han spelar i Skara FC och hans och ett annat Skaralag vann sina matcher som vi kollade på:) De har spelat en kvart över åtta och jag ska kolla strax hur det gick med den matchen:P Vi var nog halva släkten på pappas sida och kollade:D



Efter de två matcherna åkte vi tillbaka i bil med en släktning till mig så vi åkte till Heden och kollade men det var mycket folk där så vi åt istället:) Sen så började vi gå mot tåget och tillslut kom vi fram. Under resans gång hem började det regna och sen blev det uppehåll nästan när vi skulle av. Vi trodde att vi inte skulle behöva springa i något regn men det fick vi göra ändå för just när vi skulle av så regnade det igen så vi sprang till bilen;P Vi har gjort mycket och gått och åkt tåg, spårvagn, buss och bil så det är bra! ;D Nu ska jag göra något annat så vi ses:)

Kommentarer:

1. Rebecka:
Tycker att vi egentligen borde åka nån gång i helgen igen;P kram<3

Kommentera här: