dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Flyttat ner i källaren för en vecka!

Hejhej!

Idag har jag slängt saker, lagt saker i en låda som ska ner i källaren och lagt saker i lådor som jag fortfarande ska ha i mitt nya rum. Det ska göras om i mitt rum denna vecka:D Det ska bli grönare i rummet och randigt:D Just nu så sitter jag inte i mitt rum och skriver utan jag sitter i finrummet för vi har flyttat datorn här:P Känns ganska bra att sitta här och sen ska man ner och sova i kalla källaren med täcke;D Inatt eller igår natt man kanske ska säga då var det jättevarmt och jag fick sova utan täcke och till och med utan bara lakan för att det var så varmt;)



Vad har jag gjort mer? Jo, jag har varit ute och åkt båt med Elin och hennes pappa + bror och hans kompis:) Vi åkte från Källby hamn till Lidköping och köpte glass och vatten:P Det var större vågor på hemvägen så då blev man lite blöt;D Kul var det i alla fall:D Sen så åkte man inte hem utan stannade hos Elin till halv elva eller nåt:P Snart måste jag gå och lägga mig för jag är fortfarande trött efter Italien;) See you! :D

Kommentera här: