dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Stråkfest i Vara!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Kom nyss hem från Vara och jag säger bara minnen för livet. Det gick absolut inte lite för fort på vissa låtar men jag gjorde så gott jag kunde. Ärligt talat så tror jag det blev lite luftcellospel;P Jag spelade två låtar felfri och de var Star Wars och Köttbullar med lingon. Haha, det är låtar som ungdomar lyssnar på dagligen;P Jag satt i mitten av alla celister så det är bra för då hördes det inte när jag spelade fel.

När vi satt och åt mat så snackade jag nästan hela tiden om allt möjligt och när vi skulle ta en macka så tror jag inte det var så smart för det gick lite sakta att äta den när man pratar;P Jag fick beröm efter konserten och det var inte av släkten eller någon som spelade. Känner mig stolt!:D



Nästa roliga grej kommer bli Västeråsfestivalen om jag åker!:D

Nu blir det snart robinssonfinalen:P

Kommentarer:

1. Rebecka:
SUPERFIIIN BLOGG!!

Västerås here we come!:D<3
2. Anonym:
TAAACK!!:D

Den stora orkestern från Götene kommer och alla vet vem vi är;P<33
3. Rebecka:
Aa de, kommer de;)

Kommentera här: