dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Gymnasieval!

Hej igen!

Nu har jag gjort färdigt SOn och jag är ganska nöjd med den. Jag har även skrivit ut den där lappen som man måste lämna in som det står vad man ska välja på gymnasiet. Första valet är vänerpogramet på De La Gardieskolan som jag jättegärna vill komma in på. De har temadag en gång i veckan i sex veckor, sen får man redovisa den nästan hur man vill och jag gillar att pyssla och sånt så temadagar kommer nog bara bli roliga. Jag tror att nästan alla vet om att jag vill bli mellanstadielärare men man kan ju ändra sig så vänerpogramet är bra eftersom den har en bred utbildning och man kan nästan bli vad som helst efteråt.Alla vet kanske inte vad vänerpogrammet är för något och då kan jag säga att det är en blandning av natur och samhäll. Jag vill absoulut inte gå samhäll men natur hellre men det är lite för mycket tyckre jag så väner passar perfekt för mig. Hoppas jag kommer in.

Andra valet är naturpogramet på DLG och tredje valet blir barn och fritidspogrammet som också är på DLG. Jag vill helst gå på DLG men jag vet inte riktigt varför. Det kan ju vara så att min syster går där men DLG är nära till stan och så är bygnaderna nyare än Katedral. Min kusin och en till som jag känner bor i Skara och ska välja Katedral. Jag väljer kanske min syster före min kusin och en kompis, haha. Min syster kommer nog inte bli så glad när jag träffar henne på DLG, när jag gick i sjuan och hon i nian så var jag inte så snäll, hehe;P Jag ska vara snäll mot henne på gymnasiet för mitt eget bästa;) Vad ska du välja om du är en 94??:)

Längtar till Vara och konserten är klockan 16.00 så kom dit och lyssna på tre orkestrar och det är ca 70 personer i varje.

Kommentera här: