dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Göteborgs symfoniorkester!

Haallåå!

Jag fick ju ett erbjudande att få spela med Göteborgs symfoniorkester i fem dagar på sportlovet. Tyvärr vill och ska jag till Lofsdalen. Men man kan även spela på höstlovet och jag satsar nog på det. Dessutom ska jag ju till Vara och spela och jag läääääääääängtar dit! Jag borde nog spela lite för det är inte långt kvar, jaja jag får väl göra det snart;P

Idag är har det inte hänt något speciellt tror jag, förutom att jag har gjort ett gammalt nationellt prov i matte. Skulle iväg och träna med Elin men min fot är fortfarande svullen och sånt så det håller på att läka och nu har jag lovat att kunna träna nästa vecka. Idag kom Louise till skolan oxå, frisk och pigg;D Skulle kanske hjälpa henne med NOfrågorna men det blev inte av.

Imorn är det fredag och då har det varit skola två veckor detta året. Nu kommer jag inte på något mer att skriva så ha det bäst!:)

Kommentera här: