dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Fredag!

Tjennamors!

Hade 2 h 10 min lång SO och vikarie idag. Vi håller på med abort nu och jag har inte skrivit så mkt än, men det får bli någon annan dag. Sen hade vi svenska och då fick man rensa sin skärm man hade på yrkeslivsmässan. Jag skar mig två gånger på fingret så det börja blöda. Men, men, vad ska man göra, bara att fortsätta;) Sen satte vi in praoarbetet i portfolien. Vi skulle läsa också men det gick inget vidare för mig.

Matsedeln idag var bakad potatis med någon röra men jag tog inte den, jag tog smör istället. Sista lektionen var gympa och då tittade vi på film som handlade om bad/isvett, för tredje gången. Nästa vecka blir det prov. Man gör det provet i 7, 8 och 9 så jag kan nog det mesta hoppas jag.

Nu ska jag till Louise och spela wii som hon har lånat. Vi ska kanske titta på film också. 

Skriver kanske senare:)
/REBECCALINNÈATHERESIA

Kommentera här: