dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

5 dagar kvar!!!!!

Tjaaaa!

Idag har det varit skola som vanligt, gjort ett dignosistkt prov i engelska igen. Det var en hörövning och det gick ganska bra tyckte jag. På elevens val så har ju jag bowling och det är skojskojsigt:D Jag ville inte spela med Louise eller Elin för de är bara jobbiga mot mig då. Jag spelade själv precis brevid de istället och jag hann spela 7 serier. Jag fick lära mig idag att man ska ha rak överkropp när man spelar och det går faktiskt bättre så nu är jag riktigt bra mot vad jag var innan jag började ha bowling på elevens val;D Just nu är trött och har ont i fingrarna;P

Dags att ta tag i ledarskaperna och vara nyingledare första gången i år. Ska ta med mig min nya systemkamera och fota så att vi kan visa upp bilderna i slutet av terminen.

Men nu måste jag göra tyskan innan nying och ska bara upplysa er om att det är 5 dagar kvar till Varaaaaaaa!!!!!
Om ni kommer och lyssnar så kostar det inget tror jag, inte vad jag vet;P
Klockan 16.00 bara så att ni vet!

Kommentera här: