dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

27/1-10!

Heeeeeej!

Glömde skriva igår. Igår hade jag  tyska först och då skrev jag och Elin färdigt Berlintexten. Sen hade vi matte och det blev jobba i boken och efter det badade vi och jag simmade 400 m grodsimm och trampade fötter i 11 min tror jag det va. Efter maten blev det hemkunskap och då skrev vi nåt om annonser och sånt. Sista lektionen igår var NO och då gjorde vi en labb, vi värmde metaller övanför ett värmeljus och skulle se vilken det var som blev varmast först.

Det var orkester igår oxå och då fick vi reda på att man fick åka med på en festival och det var några (framför allt jag;P) som var väldigt sugna på att åka dit, parad ska med oxå;D

Idag hände det inget speciellt i skolan, bara två jättelånga raster som vi alltid har varje onsdag. Efter skolan spelade jag Cello och vi övade på de låtar som ska spelas på lördag. Bara 3 dagar kvar nu!!!:D

Men nu måste jag göra tyskläxan som inte är så rolig.
Herråååååå

Kommentera här: