dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Andra skiddagen!

Hejsan potatisbägarn!  Kom på det igår;P

Det gick inte att ha datorn igår kväll så då får jag skriva här nu på morgonen. Igår åkte jag skidor bara på förmiddagen. Det var bara jag, mamma och pappa. Syrran är sjuk så hon får inte åka och hennes kille åkte längd igår. Vi får se hur det blir idag. Vi har sett en till familj som är från Götene här eller rättare sagt från Kinne-Vedum. Än så länge vet jag att det finns tre andra familjer här.

Igår var det tänkt att vi skulle bowla men senare på kvällen efter att Kalla hade vunnit OS så tyckte de att det var för sent och jag försökte övertala de men det gick inte. Vi ska göra det på onsdag eller någon annan dag. Mamma och jag gick till ica och Lisas bod igår och det är ganska långt. Jag förstår inte att jag gick med på att gå dit. Men på ica så köpte vi popcorn:D Jag poppade igår efter maten. Eftersom vi inte bowla så spelade vi kort och för mig gick det sådärbra.

Nu ska jag göra iordning mig och bege mig till skidbacken så vi ses säkert ikväll;)

Kommentera här: