dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

21 december 2010!

Tjabba tjenna!

Idag är det bara tre dagar kvar till julafton:D Idag har jag varit i GBG och när vi skulle åka hem var tåget försenat och vi stod och väntade på perrongen och helt plötsligt märker man att de ändrade städerna på perrongskylten men de sa inget. Vi sprang ju runt som galningar och sen blev man ännu surare när vi skulle åka till Källby för då startade inte motorn så vi fick stå där i 10 min, en kvart! Inte jätteroligt kan man ju säga men annars var det en trevlig dag:) Tur att det fanns en snäll kvinna på tåget som hade en ledig plats brevid sig så man slapp stå hela vägen:)



Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra men det återstår att se;P Ska snart gå och lägga mig för man fick nästan värmeslag när man gick runt i Nordstan så man är jättetrött och lite smått sur pga tåget. Ja, ja men vi ses imorgon hoppas jag! :D

Kommentarer:

1. Anonym:
SV: Hur många handlar du till?

Kommentera här: