dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

11 december 2010!

Hejsan!

Idag har jag varit på julfest och den började vid fyra men innan det ungerfär vid halv elva tränade vi ledare på vårt julspel:) Jag och Louise var änglar med lucialinnen, lockar och gliter i håret och vingar:P Vid ett fick vi åka hem och sen halv tre skulle vi öva en gång till:)



Innan allt började lockade jag och Louise håret på varandra och det var typ första gången för mig men jag blev faktiskt nöjd det jag gjorde med Louises hår:D Det tog ju bara lite tid;D



Efter julspelet åt vi lite julgröt och sen hade vi barn/ungdomar lite roligt när vi skulle hjälpa till att bära in massa bord för den som skulle hjälpa mig och bära bara försvann hela tiden men vad ska man göra åt det;D Vi kom hem ungerfär halv nio så det var en lång dag men vi ses imorgon och god natt!

Kommentera här: