dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sommarjobbsdag 9 av 15!

Heeeeeeeeeeeeeeeej!

Idag är det torsdag och imorgon är det fredag och nästa vecka är min sista sommarjobbsvecka:) Idag har det inte varit så jättemånga barn och det kan ju vara bra om man är trött som jag;) Den minsta tjejen som gillar mig så mycket var inte där idag så då gick dagen lite saktare;P Jag har bland annat kastat boll med två duktiga tjejor:) Det har varit väldigt varmt idag också så då blev man genast ännu tröttare men om man är fröken så gick det bra att bara sitta någon stans nära barnen och titta på vad de gjorde för att de inte var så många:)



Jag har varit och hämtat mina nya glasögon idag:D Vad tycks?? :) Jag har ändrat på rssikonen och lagt till en bloglovinikon om ni har märkt detta:P Kommer kanske fler, vi får se:) Jag och mamma har planterat några fina liljor vid farfars grav:) Har inte hänt så mycket mer med mitt trötta huvud;) Till middag blir det några kräftor och kanske lite vitlöksbröd:D See you!

Kommentarer:

1. Rebecka:
Snygga bågar;) får väl se dem live nån gång;P
2. JENNNNNY:
sv - kul att höra , det är bara bra :)

Kommentera här: