dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sommarjobbsdag 14 av 15!

Hej svejs allihopa!

Idag har jag jobbat och nu är det bara en sista dag kvar:) Lite sorligt fast ändå ganska skönt:) Kommer sakna barnen jättemycket, personalen har varit jättetrevlig också:) Sen så är det skönt för man blir väldigt trött att jobba där av allt gråtande och tjohootjut;) Jaja, vi får se hur sista dagen blir:)



Jag är en lite pysseltjej och i sexan så lärde vi oss att vika fåglar, drakar eller vad man säger;P I åttan kände jag för att vika en sån men jag kom inte ihåg hur man gjorde så jag har gett upp och sen har jag provat igen och nu har det gått två år så nu på förskolan när jag försökte så gick det! :D Jag är jätteglad bara för det;P Den som jag har gjort här hemma blev lite slarvig men det synns ju i alla fall vad det är;P Nu ska jag göra något annat och längta lite till sista jobbardagen och sen börjar skolan och alla nya klasskompisar:D Ha de gött fram tills nästa blogginlägg! :D

Kommentera här: