dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sommarjobbsdag 10 av 15!

Hallå!

Nu har jag jobbat på förskolan i två veckor och det är jätteroligt och jag trivs jättebra:) Den minsta killen är så mysig, han gillar fröknar och vill gärna sitta i knät:) Det är svårt att förklara vad man gör på dagarna men man leker inne eller ute och om man inte gör det så äter man antingen lunch, mellanmål eller frukt:)



Om ni inte visste är det ju fredag den trettonde och har det hänt er något?? något otur menar jag då:P För mig så har jag bara sölat lite när jag käkaed kräftor;) Det har åskat och spöregnat här i eftermiddag och efter åskan så gick jag ut och tog kort när det spöregnade för jag tycker det är roligt:D Jag tog på mig regnställ och stövlar. Jag kom även på att om man sätter kameran i en plastpåse så blir den inte så blöt;P Tycker det är smart:D Nu ska jag inte skriva mer så hejdå! :)

Kommentarer:

1. JENNNNNY:
sv - tack, detsamma :d
2. JENNNNNY:
sv - tack, detsamma :d

Kommentera här: