dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Skåp på tredje våningen!

Hej!

Idag har jag gått min längsta dag i skolan fast vi fick sluta tidigare;P Vi har fått våra skåp som är på tredje våningen! Vi som inte vill ha det men man tränar bena;) Det sa vaktmästaren när vi försökte byta till andra våningen men man fick inte byta:( Jaja, vi får klara oss igenom detta;)



Idag har vi haft matte, historia, svenska, naturkunskap och livskunskap och då lekte vi lekar:D Det gillar VP1:P Hände inte så mycket mer i skolan förutom att vi gick en sväng förbi bakomaterna för att vi skulle betala skåpsnyckeln.



Har precis duschat och känner mig snurrig i huvudet och jag vet inte vad det kan bero på men det blir väl bättre. Imorgon har jag bara en lektion som börjar 11:10 och slutar 13:15:D Louise kommer med tåget till stan sen:D Ses en annan dag! :)

Kommentarer:

1. Rebecka:
Sv. aa det e rätt gött, men bussarna passar inte riktigt så jag blir ofta kvar i götene nästan e timme o så... hehe jag vänjer mig nog med skåpet;P

Kram på dej<3

Kommentera här: