dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Letat och letat!

Hejsan på dejsan!

Idag har jag sovit länge:D Eller till halv elva och sen har jag faktiskt kollat på TV och letat efter syrrans musikalhäfte med sånger som hon har spelat;P Jag tycker låtarna är bra och jag har de windows media player men jag har inte texterna;) Jag vill så gärna ha de och jag har letat igenom syrrans körpärm och den är inte lite tjock;P 



Jag hittade inte den men då frågade jag självklart syrran vart den är och den är i en annan pärm som skulle stå nere i källaren men där är den inte. Jag frågade igen och då fanns den på hennes rumm och jag blev ganska glad när jag hittade den;P Nu har jag kopierat sångtexterna så nu kan jag sjunga de utan att behöva gissa texten;D Så har min dag varit än så länge;) Hejdå på dejdå;D

Kommentera här: