dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Lägerskola!

Hej!

Idag har det varit skola som vanligt och jag har bytt tyskgrupp och det var bra:) Jag har haft massa lektioner;P En kille i min klass välte ner bordet där tagentbordet var men det ar ett jättekonstigt bord och han ställde upp det igen så igen fara:) Jag har varit lite sprallig så de sista fyra trappstegen ner så hoppade jag;D Det har varit lite hetsigt med mycket hejande och skratt:D



Har även varit nyingledare första gången för denna höst. Vi hade småp stationer och på min var det sammarbete, lite roligt att se när två stycken försöker gå och att deras ben sitter ihop;P Nu har jag packat och packat till Luröresan som är imorn:D Ska bli mycket spännande och jag skriver mer när jag är tillbaka på torsdag:) Måste duscha och packa färdigt innan jag lägger mig så vi ses på torsdag! :D

Kommentera här: