dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Helg!

Hello!

Idag har jag inte gjort så mycket, har lite ont i huvudet efter förra veckan så då får man vila lite;) Jag har bland annat installerat microsoft office 2010:D Vi hade 2007an förut men det blir bättre om man har 2010an;P Jag kom på att göra framsida och baksida till nästa års loggbok men vi får se om jag tar den för jag kanske ändrar mig;) Bilden tog jag i måndags med min mobil och jag zoomade också så det blev inte världens bästa bild menmen! :)



Jag har också kollat i skolkatalogen, min årsgrupp:D Vissa förändras jättemycket medans några inte gör det och det är så roligt att se alla små i sjuan och sen har blivt mognare och sånt i nian:P Snart ska jag lägga mig för det är inte så smart att vända på dygnet om man ska jobba i två veckor till och efter det ska skolan börja så det är lika bra att lägga sig i tid;) Vi får se vad som händer imorgon;P
 

Kommentera här: