dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Första gymnasieskoldagen!

Heeeeeeeeeej!

Nu har jag börjat gymnasiet! Jag tror dagen blev så lyckad den kunde bli:) När vi åt så var vi ungefär tio tjejer som pratade och frågade vem alla var och sånt där:P Sen var vi kanske fem som var i stan och kollade lite och sen satt vi i skolan och pratade en stund:) Rätt som det var kom en hel hörv med naturtjejer också:) Jag tror jag är nöjd med mitt val och klasskompisar:D



Jag har även varit med Elin och då blev det kortspel, skratt, jämföra scheman och sånt där, cykeltur och slutligen blev det gatuköket:D Imorgon börjar jag halv tio så SOVMORGON! :D Tar nog 08:25 bussen om det blev rätt tänkt;P Nu ska jag duscha och lägga mig så vi ses! :D

Kommentarer:

1. Rebecka:
Hihi bra start på gymnasiet du!:D



sv. tack:D:P



Kram

Kommentera här: