dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Studiedag!

Hej, nu blir det ett snabbt inlägg!

Idag har vi haft studiedag och jag har slappat på förmiddagen. Efter maten satte jag igång och klippte mina gamla jeans till shorts så ett par blev det fransigt och det ena paret la jag upp lite och sydde alldeles själv. Sen slappade jag lite till men jag skulle göra tyskan och städa mitt rum men då ringde elin vid sextiden och ville träna så då gjorde vi det. När jag kom hem åt jag hemmagjord pizza fast jag ville ha lite mer mat för det fanns inte tillräckligt tyckte jag så då blev det lite nudlar;P En bra kombination tycker jag;D Sen så har jag gjort tyskan och mamma städat som jag skulle göra förut;P Snart ska jag lägga mig och imorgon är jag ledig från skolan för att spela skolkonsrterna. God nattsömn;)

Kommentera här: