dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Min sista dag som femtonåring!

Heeeeeeeeeeeeeeeej!

Idag är det sista dagen jag är femton för alltid;P Mamma var nära att säga två försenade presenter men hon visste inte vad det var så hon sa aldrig något. Då blev jag sur för jag är en jättenyfiken människa och ska försöka lista ut alla preseter man får;D

I skolan har det varit ganska chill faktiskt. Först så hade jag matte både på mattelektionen och NOlektionen för vi har matteprov imorgon. Sen på den långa resten efter NO då man kan ha studietid då jobbade jag ännu mer med matten och i skolan har jag ägnat ungefär tre timmar åt matten och hann klart kapitelt:P Jag känner mig riktigt duktig;D

Sen hade vi en kort SOlektion där vi bara hade genomgång och vi behövde inte anteckna något så då satt man bara där och lyssnade. Efter det var det mat och sen hade vi engelska fast det kom aldrig någon lärare så vi slapp den lektionen och hade superlång rast:D Den sista lektionen var bild och jag bålade klart min vindteckning med torrpastellkritor. Det blev gräs, himel och en fjäril på den, blev faktiskt nöjd med den för jag brukar aldrig bli nöjd med något i bilden;P

Jag har pimpat min tårta med choklad mm godisar och mandariner. Det blev en väldigt färgglad tårta med mycket godis på. MUMSIGT:D Jag åt upp allt godis som blev kvar;D Strax tror jag att jag ska duscha och snart är jag SEXTON!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Kommentera här: