dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Jag ska se Katthem, jag ska se Katthem, Jippi!

Hejsan hoppsan!
 
Idag har jag inte gjort så jättemycket, hade först svårt att gå upp ur sängen så där låg jag och gnuggade ögonen ett tag;) När jag väl var uppe fastnade jag vid datorn, minns inte ens vad jag gjorde men tror det var något intressant:) Hejsan hoppsan och klockan blev ett, käka frukost och sen började jag spela in när jag sjunger Flickan och Kråkan och efter att ha fattat grejen lite åkte mamma förbi på uppfarten så då slutade jag och började klistra ihop mitt pussel istället:) Så om några timmar har jag nu två hopklistrade pussel som ska bli fina tavlor i mitt framtida hem:D
 
 
Började titta på Youtube, på Katthem eftersom jag ska se dem imorn:) Mamma var inte lika glad men snart är det dags att se lite fredagspunk igen, som jag har längtat! Vidare att greja lite och hamnade med en skål popcorn framför serier innan jag grejade lite till;) Gjorde ett fint montage på mig och Karro för hon fyller år imorn eller idag men det blir imorn för jag har inte sovit än;) I alla fall, skrev om en liten snutt på födelsedagssången så att det passade henne, och nu har jag inväntat tills klockan slog 00:00 så att man kunde skicka detta till henne:) Förmodligen sover hon men då blir hon glad imorn morgon:) Har pratat med både Felicia och Bobo om morgondagen och den ser ljus ut så det blir nice:) Vi ses!
 

Kommentera här: