dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Scouter somnade i bänken!

Hejhej!
 
I söndags vaknade vi innan alarmet drog igång, mest för att en scout tappade en av sina mjölktänder:) Snabba med att göra eld för att få värme och mat:) Lite varm oboy värmde upp barnen och även oss ledare:) Packa ihop allt och göra fint efter oss innan vi cyklade mot byn igen och vänta tills det blev dags för prisma/scoutgudstjänst:) Innan detta cyklade jag snabbt till Netto för att köpa två ramar till Gustav och Filips fina Ska'ut-diplom:) Gudstjänst och där försökte vi hålla alla scouterna pigga i bänkarna efter cykelturen:) Pratglada var scouterna när vi fick gå upp på scenen och många skratt blev det för att de är så härliga:)
 
 
 
Efter kyrkkaffet var det dags för prisma gymnasie+ att käka gött och åka till bowlinghallen:) Mamma kom med bilen och fick cykla hem medan jag fräschade upp mig innan vi gick till gatuköket för att köpa käk att ta med till equmenia:) Dags för bowling och då hamnade jag i samma lag som Becka:D Vi hann köra fyra serier, eftersom jag varit på hajk och var ganska trött hela jag så gick det inte prima ballerina på bowlingen;) Roligt var det i alla fall och gött med bara de äldre för en gång skull:) När jag kom hem och duschade blev jag genast väldigt trött... Så trött att jag knappt kunde hålla ögonen öppna;) Ha det gött!
 

Kommentera här: