dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Höstmarknad 2015!

Heeeeeeeej!
 
Torsdag och då satsade jag på att åka till marken/marknaden vid tvåtiden och jag skyndade mig inte direkt så när min morgonrutin var klar passade det bra att cykla bort till centrum:) Gick ett varv, fastnade i några broderibackar och hittade ett broderi som skulle bli en grej där man lägger julkort i:) Vi har en sån här hemma och mamma har sagt att en sån är bra att ha:) Om man gillar att brodera så kan man ju faktiskt brodera den själv och snart blir det ju jul så då känns det okej att brodera en julgrej:)
 
 
 
Träffade gött folk på marken och sen så cyklade jag hem igen:) Hände inte så mycket den dagen men det är skönt att något fortfarande händer i byn;) Dock så måste jag säga att det var bättre förr när det gäller marknaden i alla fall, inget skoj får de stackars barnen vara med om längre... På min tid kunde vi skjuta pilar på ballonger och vinna uppblåsbara hammare och boxningshandskar som alla gick runt med;) Inga karameller blev det, Ullas har tyvärr slutat:/ Men jag kom hem med ett broderi i alla fall så det är alltid något, ha det gött!
 

Kommentera här: