dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Öppet hus hemma hose mig!

Hellojsan!
 
Igår var det dagen då jag hade öppet hus:) Det kom åtta pers sammanlagt, först kom Ellen, Sofia, Lovisa, Anna, Emil, Philip, Linn och i slutet kom även Julia:) Vid ett började jag göra ordning, fick åka till ICA två gånger för jag glömde nästan hälften;) I alla fall, bakade tre kladdkakor också:) Lite godis och chips fick alla, hade gjort ordning gurk- och morotstavar med dip efter att vi käkat kladdkakan:) De yngre gänget hade lite andra planer så efter att de åkte vidare tog vi fram brädspelen och det slutade med att vi fem som då var kvar innan Julia kom, vi spelade Eva & Adam som man spelade i sexan:P
 
 
 
Lite roliga frågor hade dem och i slutändan satt vi bara och ställde massa så kallade "pinsamma" frågor, de var ju pinsamma i grundskolan;) En jättemysig och rolig kväll med de som kunde komma:) Visste ju att några var i GBG på konsert men dem får jag träffa en annan gång:D En bra kväll blev det och trött var jag efter att jag städat och väntat på att mamma och pappa kommit hem från syrrans examination:) Vi ses!
 

Kommentera här: