dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Hälsa-föreläsning!

Hejhej!
 
Idag var jag väldigt trött, till och med så trött att jag välte ner kanelburken där man ska ta vatten;) Ensemble hela förmiddagen och då körde vi alla tre låtarna:) Lunch på den och sen hade vi föreläsning om hälsa:) Han sa lite vettiga grejer, inte så extrem:) Vi får väl se om jag orkar göra något med mitt liv;) Lite jobbigt att lyssna i 2,5 timme bara men det funkade:)
 
 
 
Chillade på rummet ett tag tills middagen och sen satt jag och stickade i sofforna med Carro:) Vid sjutiden gick vi runt och letade folk men det gick inget vidare så vi käkade lite kvällsmat tills jag gick till rummet och nu sitter jag här:) Vi ses imorn och då är det temadag så självförsvar, bowling och meditation står på schemat:D Dröm sött!
 

Kommentera här: