dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Bal, grill och vänner!

Hellojsan!
 
I fredags var det dags att fixa till tvätten, alltså stryka denna gången alla dessa kläder som skulle tvättas från Ingesund:) Mitt i strykningen kom Anticimex och skulle kolla råttorna;) Tror inte det var något farligt med huset men jag fick passa på att passa dottern till denne som kollade runt i huset när han och pappa var på vinden:) Senare på kvällen hade de i stan bal och då åkte jag dit med Becka, Maja och Linn:) Vi träffade Julia där också, fick ganska bra plaster efter ett tag så då såg man bra:)
 
 
 
Alla var jättefina, kände inte så många men jag visste vilka några folk var men inte så man hälsar på;) I alla fall så begav vi oss till ICA, vidare till Svalnäs och började grilla korv:) Kubb och kasta Kubbpinnar och hade en riktigt härlig kväll med vännerna:D Vi som hade köpt chips passade på att grilla dessa också, så gott!! När vi kände oss klara och lite frusna tackade vi för oss och begav oss hemåt igen:) Några var på Göta men jag orkade inte eftersom jag fortfarande var förkyld men det var ju ganska sent ändå så det blev en riktigt bra dag:D Hej svejs!
 

Kommentera här: