dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Veckan som gått!

Hellojsan!
 
Veckan som gått efter scoutlägret har jag legat i soffan med feber och förkylning, lite olika trippar med mamma:) En tripp var till Växjö och Linnéuniversitetet som vari torsdags:) Det var jättefint där och det kändes verkligen som det "rätta" universitet för mig:D Har alltså nu bestämt mig för att plugga där som fritidspedagog plus att bli lärare för 4-6 i matte och musik:) När vi var där gick vi till 4sound och då bestämde jag mig för att jag vill ha en stålsträngad gitarr som jag fick provspela:) En Fender Sonoran SCE Surf Green vill jag ha, inte så farligt dyr, kanske önskar mig den i julklapp eller köper den själv:) Vi får se hur det blir men den vill jag gärna ha:)
 
 
 
Jag jobbade för första gången igår på VTD, då fick jag se hur det skulle gå till med allt:) Min upplärningslärare var trevlig, jag fick sitta i baksätet och titta hur jag skulle köra rutten:) Imorn, eller inatt så börjas det igen:) Ska köra Måndag, Onsdag och Fredagar i fyra veckor framåt:) Det kommer nog bli bra:) Några timmar efter jobbet gick jag till frisören, till Elin denna gången och hon gjorde ett bra jobb tycker jag:) Det blev lite färgning, kortare och mittbena:) Var även på födelsedagskalas igår hos Gustav:) Gick dit med Maja och Linn och det var även fler folk där:) Det blev en riktigt härlig kväll med vännerna, mycket skratt och Philip fick visa upp sin kvinnliga sida:P Vi tjejer hade hans mobil och fixade lite roliga bilder:P
 
 
 
Idag åkte jag och Maja till stan, köpte ett par shorts, de var mönstrade mjukisshorts:) Det blev ett bar byxor i nästan samma stil fast annat mönster och färger, en fin kofta och det kan man inte tro att jag köpt:P Något mer man inte kan tro är en kjol och till sist blev det en fin klänning och ett passande nagellack till som jag ska ha på det kommande bröllopet:) En mycket trevlig dag blev det och nu väntas sängen för att sova ett par timmar innan jobbet börjar:) Vi ses imorn!
 

Kommentera här: