dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Livekarusellen i Karlstad!

Heeeeeej!
 
I lördags ställde jag klockan på åtta, fick reda på att jag hade en plats i Edvins bil och sen käkade jag frukost:) Åt inte så mycket, gick till Västgården, egentligen skulle vi åka klockan nio men det blev inte förrän tio;) Det var jag, Edvin, Broberg, Linus och Petter som åkte iväg för att se livekarusellen från första bandet:) Åkte förbi Linus hem och lämnade lite väskor, sedan till UNO i Karlstad och vi kom bara några sekunder innan Magnus och hans band spelade:) De andra var Andersson, Jesper och kapten:) De var jättebra och strax efter deras uppträdande drog vi till 4sound, alla utom Linus och där var vi ett bra tag:) Sen gick vi till Subway och käkade, gottigott och de andra fick vänta på mig ett bra tag de stackare:P
 
 
Vidare till UNO igen för att se lite fler band, bland annat några som Petter kände:) Efter ett tag gick vi till ett café och fikade, det. Blev varm choklad med en kaka, tog även chokladbollrester också;) Livekarusellen och Katthem, vi sjöng med i Ellas låt för den körde de i julas och vi fick med oss lite annat folk som också sjöng med i refrängen:D När de spelat klart och packat ihop sina saker gick vi till en restaurang/bar och där käkade några medan vi andra tog en eller flera öl:) Klockan blev tio och vi åkte hem igen, istället för Linus i bilen blev det en Jesper och vi stannade till på MAX i Karlstad innan vi kom till skolan igen:) Efterfest på den, några jammade och några satt och snackade i Västgården:) En mycket bra dag och skönt att komma ifrån skolan men vi ses!
 

Kommentera här: