dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Gäst på konsert!

Heeeeej!
 
Idag har jag varit flitig och varit lite tandsköterska igen för att vara med syrran och dra ut två av hennes visdomständer:) Hennes killes tänder blev undersökta också och lite borrning på den också:) Sen käkade vi mat, följde med mamma och handlade:) Kom hem lagom till att byta om och åka till Kinne-Kleva för att öva på spelandet:) En timme senare kom kören också och jag hann öva in två låtar med dem också:) De skulle köra Baba Wetu och den kan ju jag:D Saknar dock min alt-kompis Petter i sin kjol med trummor;) Men Karro fick hoppa in eller så var det nog jag som hoppade in och hjälpte den kören:P Sjöng Marching for love också och gjorde rörelser med Karro längst fram:D Hörde den idag men jag satte det:D
 
 
 
Spelade med Rosarna två låtar, en från Stråkligan och en som Becka spelade i Stråklandslaget:) Sen spelade jag med vuxenkören också:D Det var jätteroligt och jag kände många i publiken, Maja var där:D En mycket trevlig dag och nu ska det packas, duschas och sen drar jag mot Värmland igen:D Har saknat vännerna jättemycket men nu är det bara ca 12 timmar kvar.D Ska åka dit med "svågern"+kompis:P Ska bli en spännande biltur för mamma och pappa måste ha tillbaka bilen igen:) Jaja, jag ska få köra bil i alla fall, den stora blåa:D Ha det gött och dröm sött!
 

Kommentera här: