dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Trysil 15 dag fem!

Hejsan svejsan!
 
I onsdags var det bara att ta på sig skidorna, skejta och klättra mot rullbandet:) Poof sa det när jag gick på och då var det Maja i farten som gjorde en rejäl vurpa:) Hon gjorde typ fem eller fler rejäla vurpor den dagen, stackare men kul var det;) Åkte lite i Högegga om jag inte minns helt fel:) När det var en timme kvar så mådde jag inte 100% så jag satte mig i värmestugan:) Hittade Emil och några fler, vi satte oss i Kringlan ett tag innan jag fick åkte till bussen för jag ville vara i tid:) Samtidigt som jag gick till värmestugan ser jag Becka, Maja och de andra som också ska till bussen så jag åker med dem ner:) Mat innan duschen och på morgonen innan vi åkte kom jag på att vi hade hand om städningen fast jag kom lite sent så jag hann inte göra något:P
 
 
 
Efter den goda maten var det trysilfilmer, möte och sen på kvällen efter fikat hade vi sköjigt:D Då var det klackuppvärmning:D Jag filmade hela, tog 20 minuter så min mobil låste sig och jag kunde inte starta om den förrän batteriet hade laddat ur vilket var efter lägret:P Kunde kolla klockan som tur var i alla fall men inte mer än så;) Käkade en hel del chips och godis innan läggdags och trött var man också:P När jag hade borstat tänderna skrattade jag ganska mycket så jag blev hyschad när jag gick förbi en ledare på väg till rummet;) Är man glad så är man! Bra dag i backen igen men vi ses!
 
 

Kommentera här: