dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Köpt hostmedicin!

Hellojsan!
 
Idag var jag tvungen att gå upp en timme tidigare för att köra minibuss med klasskompisarna till Rackstadmuseet för att ha den sista muminkonserten:) Jag hostade som en gris men det var roligt, sorgligt att säga hejdå till alla barnen... Sen fick vi en liten rundtur på museet och tog våra minibussar hemåt lagom till lunch:) Gerillaslöjd på schemat och nu har jag nästan stickat klart hela hälen:D
 
 
 
Åkte in till stan, köpte hostmedicin, hushållspapper, chips och godis så att jag ska klara av natten utan att störa de andra i huset:) Hann till middagen och nu har jag käkat chips, pratat med mamma en sväng och kollat på film:) In my Dreams blev det denna gången, mycket bra:) Tänkte gå till skolan och kolla om det finns något piano ledigt så jag antingen bara kan få spela av mig eller fortsätta med min låt:) Texten är helt klar, bara melodin kvar så snart har jag nog en låt:D Ha det gött!
 

Kommentera här: