dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Kex, ost och vinkväll!

Heeeeej!

I lördags skulle vi ha vår fina Kex, ost och vinkväll i Östgården:) Det började med att Sarah kom hit och vi åkte vidare till Systemet, Ica och Lidl:) En lördagslunch på Jennys blev det också:) Tillbaka till Ingesund och sen var vi på mitt rum ett tag:) När vi skulle börja öppna våra vinflaskor upptäckte jag att det var kork istället för skruvkork på min och tyvärr finns det ingen sådan öppnare här så vi åkte till ICA igen och köpte öppnare:)
 
 
 
Käk på det och några män lagade ju såklart finmiddag i köket:) Kvällen började och det var en riktigt trevlig kväll:) Satt och snackade med Ingesundarna och hade det mysigt med kex och ost:) La mig vid fyra tror jag så en sen kväll blev det men ha det gött!
 

Kommentera här: