dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Rebeckas 18-årskalas!

Hejsan hoppsan!
 
I onsdags kom jag hem nästan 1,5 timme senare men det blev ju lite snurrigt den natten:P Sov och vaknade upp med både nackspärr och jätteont i ena hälen... Sen Så duschade jag, åkte till ICA en snabb sväng:) Ordnade min mat och sen väntade jag på Maja:) Vi skrev ut ett kort som hon skulle sätta in i en ram och vi åkte vidare mot Becka:) Hon fyllde 18 och jag hade köpt en stämgaffel till henne men var lite orolig att hon inte ville ha den...
 
 
 
Vi kom nästan först och då satt vi ute och snackade med de som kom, käkade lite fika och senare blev det tårta:) Vid åtta var grillen igång och jag käkade vegetariska hamburgare och sallad:) När det blev kallt gick vi in, körde några lekar och sen öppnade Becka sina presenter och hon blev jätteglad för stämgaffeln:D Jag och Maja cyklade hem vid ett och vilken kalas det var:) En mycket trevlig avslutning på sommarlovet:) Ha det gött!
 

Kommentera här: