dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Elin och Simons bröllop!

Heeeeeeeeeej!
 
I lördags var det Elin och Simons stora dag och jag steg upp ganska tidigt:) Började med håret, provade en frisyr men det ville inte funka så då gjorde jag en annan variant och den blev ganska bra så då sminkade jag mig sen:) Lyckades få till en helt okej första sminkning och då såg jag håret och tänkte bara nejnejnej... Så det slutade med att jag hade två inbakta flätor på båda sidorna och la över allt hår till min högra sida, en typisk mig-frisyr som Amanda sa:P Nöjd så jag käkade frukost och vid halv ett kom Amanda och Karolina med bilen och hämtade mig:) Vi hämtade Maja, Sofia och Linn och sen far det iväg till bröllopet:D En timme senare kom det vackra brudparet och sa ja till varandra när vi sedan såg de kliva ur kyrkan med ett stort leende:)
 
 
 
Det var ett jättefint bröllop, sedan vinkade vi och såg de åka iväg medan vi andra åkte till parken och väntade:) Sen när de kom igen så jublade vi, kramkalas och vidare in i lokalen:) Vi käkade god mat och lyssnade på tal och tittade på spex och tävlingar som många hade förberett:D En mycket bra dag med vännerna:) Vi käkade först en god sallad till förrätt, vidare till huvudrätten som var potatisgratäng, potatis med fäskfilé och kantarellsås:D Två efterrätter, blåbärspaj med vaniljsås och sedan kom kladdkakorna fram:D Mycket gott ska jag säga och vilken fest det var:D Dock ingen dans men om brudparet hatar att dansa så gick det lika bra med att titta på svensex- och möhippafilmerna:D Underbara, åkte hem med tjejerna och vid midnatt var man hemma igen:) Vi ses!
 

Kommentera här: