dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Viscafé!

Hejsan!
 
I torsdags mådde jag inte så bra på morgonen, vet inte riktigt varför men så kan det vara... Efterfrukosten hade jag sång och då gick det bra när Petter kompade trots att vi inte övat men sen när jag skulle kompa så gick det sådär för jag är inte så bra:P Sjöng jag vill ha en egen måne och nästa tema är Beatles så det blir förmodligen Hey Jude:) Sen var det fika och efteråt var det ensemble och nu tror jag att jag vet hur jag ska spela på alla låtar så det är bara att öva:D
 
 
 
 
Efter middagen campade jag och Carro ute tills det var dags för Singer songwriters viscafé för första gången och de var grymma:D Tänk va bra de kommer vara i vår sen, fick lite massage innan det började av den snälla Hanna så nu har några av. Kan muskelknutar åkt bort:) Borde ringa om massage i Arvika så jag inte blir kutryggad igen:) Efter konserten packade jag inför helgen och sen käkade jag och Carro tills vi både var trötta och somnade:) Ses!
 

Kommentera här: