dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Segolstorp dag tre!

Hejsan hoppsan!
 
I söndags gick jag till frukosten först, orkade inte gör ordning mig innan förutom att ta på kläder:P Sen började vi med städningen och min grupp fick killtoan, efteråt var det bara att vänta på att de gamla skulle dyka upp så att mötet kunde börja:) Vi spelade massor volleyboll tills dess och sen började det:)
 
 
 
 
Efteråt var det fika och jag åkte hem med Sandra för vi "bor" ju på samma gata:) När jag kom hem duschade jag och efter tre timmar kom Edvin och hämtade mig och sen bar det iväg till hemhem, Ingesund:D Gjorde inte så mycket förutom att packa upp de jag hade med mig, cellon åkte med upp så jag satte mig i källaren ett tag och spelade men vi ses!
 

Kommentera här: