dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Lite hemlängtan!

Hejhej!
 
Imorse var det kolsvart rummet för det var dimmigt och regnigt utanför fönstret och busken som täcker halva gjorde inte saken bättre:P Efter frukosten var det K-tid för Ingesundslinjen och även musiklyssning som vår lärare höll i:) Sen gick vi alla ner till aulan och då fick vi reda på vilket parti som vann valet och gissa vem som vann, jo det var GRÖN FRAMTID:D Mitt parti som jag var partiledare för:D Dags för kör och då lärde vi oss en födelsedagssång som vi även sjöng för födelsedagsbarnet:) 
 
 
 
Lunch efter det och sen hade vi ensemble och det börjar arta sig:) Gick till Östgården och städade köket lite för nu har jag och Carro köksveckan:P Gick och inväntade samtal från Karro men hon var lite seg så jag hann gå till källaren innan men sen svarade hon så det var ett trevligt samtal:D Mat sen och då var det grova skämt som gällde:P Sherlock Holmes, popcorn och chips i allrummet med Carro och sen blev det Idol i Västgården och nu sitter jag här i Öst.... igen efter att ha käka nattaktiva:) Sov så gott!
 

Kommentarer:

1. Susanna Maria J:
Verkar som att ni haft en bra dag! :) Kram!

Kommentera här: