dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Jag visste det!

Tjennixen!
 
Ingen vidare dag, men imorse funkade ganska bra:) Hade sång och då fick jag börja kompa och det gick ganska bra och sen sjöng jag och det gick väl också bra:) Fika på den och då skrattade jag och Sarah väldigt mycket, nästa veckas läxa var en bra låt och då ska jag sjunga summer of 69:D Sen hade vi ensemble och det gick bra och snart sätter jag allt:) Efter maten hade vi ensemble igen och då gick det inget vidare för jag blev stressad när jag hämtade excellens och skulle stämma den så en sträng gick av...
 
 


 
I alla fall så hade jag håltimma sen och då var det bara att beställa strängar och sen åt jag lite mörk choklad för att lugna ner mig och sen hade vi gemensamt rep med den andra ensemblen men det kom inte så många pers så vi som spelar gick och då tog jag en promenad runt spåret:) Middag efteråt och sen åkte jag och Carro till ICA och hjälp vilken tung kasse jag fick:P Nyss övade jag på gitarren och nu sitter jag här på rummet och funderar på vad som ska hända, kanske duscha en sväng:) Ha det gött så ses vi!
 

Kommentera här: