dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Varför ska det vara så svårt att lägga sig i tid?!

Hejhej!
 
Idag började dagen med sång, mumin:D Det gick bra, sen så hade jag håltimma, var den enda i klassen så jag passade på att lyssna på interpretläxan:) Vi har en Norah Jones-låt:) Lunch på den och vidare till pricken och då hade vi det väldigt roligt delförslag minuterna:D Hade piano och för en gång skull gick det bra på pricken:D Ensemble, genrep och det var riktigt roligt och låtarna känns bra:) Konsert för hela skolan imorn:D 
 


 
Sen väntade jag till middag och efteråt satt jag och Carro i Östgården tills det var konsert på högskolan och den var jättebra:D Det var en femma som går sista året som hade en popkonserten med kärlekslåtar:) Efteråt har jag och Carro suttit i köket och Bobo kom ett tag också:) Nyss har jag spelat både gitarr och piano och tänkte dra mig mot rummet igen för imorn bör man vara utvilad men dröm sött!
 

Kommentera här: