dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sängen är en skön plats på söndagar!

Hejsan hoppsan!
 
I söndags sov ganska länge, låg i sängen och chillade typ hela dagen tills jag tog mig i kragen och tog en promenad:) Sen övade jag lite på gitarr och piano:) Dushade, käkade lite och la mig i sängen igen tills det var läggdags då jag tog en sväng till skolan för att öva på min ensembleledningsång:) La mig vid halv elva och somnade ganska fort trots att jag råkade somna i 45 runt åttatiden:P
 
 
 
 
Så kan det gå när man är uppe sent, mamma och pappa hade också varit på fest till tre hörde jag så de var nog också trötta och mamma hade varit på "förträff" och jag bara brast det heter förfest om du inte visste det:P Jaja, föräldrar lever livet nu när deras barn har flyttat;) Ha det bra!
 

Kommentera här: