dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Middag med GTE-gänget!

Heeeeeej!
 
I lördags sov jag ganska länge, satt framför TVn och Vänner hela dagen tills jag blev inbjuden på middag med det gamla sommarlovsgänget:D Vid sextiden åkte jag till ICA där jag träffade Albin och Filip och vi började handla och efter någon minut kom även Karro, Amanda och Julia:D Efter en stund på ICA tog vi våra fyra bilar till Elins hus som Albin lånat pga hundvakt åt två stycken:) Erik kom samtidigt som oss och killarna minus Erik började laga mat:) Vi andra spelade kort och senare kom Maja och Becka:)
 
 
 
 
Sen blev maten klar och vi åt kyckling med morötter och potatis i ugn:) Det var jättegott och hjälp vad roligt vi hade:) Film på den, Knight and Day och sen gjorde Karro och Amanda efterrätten, jag och Julia hjälpte till litegrann:) Det blev banan med hallonsylt, grädde, strössel och russin på som var jättegott det också:D Började käka vid midnatt och sen satt vi i soffan och spelade spel fast vi läste bara upp frågorna och gissade istället:) Vid ett åkte jag hem för jag höll på att somna:P Vilken helg jag haft här hemma men det har man ju varje gång i skolan också:D Ses!
 

Kommentera här: