dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Inte taggade för repa!

Tjennixen!
 
I torsdags had jag ingen interpret utan bara sång för Maria var sjuk och då sjöng jag Happy Xmas och Petter kompade:) Efter fikat hade jag håltimma och då övade jag på Revolution i källaren:) Lunch på den och sen hade jag prick och då spelade vi gitarr, lektionen var nästan till bara för mig:P Spelade lite bas också och lärde mig lite riff:D Sen var det rep men Kalle kunde inte komma så det var bara jag, Josef, Fredrik och Petter och vi var så otaggade så efter tio minuter orkade vi inte mer utan satt bara och pratade:P
 
 


 
Väntade på middag och efteråt satt jag och Carro i köket men efter ett tag gick vi till Västgården och dör lärde jag henne tvåmantwist, ett kortspel:) Filippa ville ta massa kort på oss för hon ska måla av oss i klassen för hon tycker det vore roligt:) Sen övade jag lite piano och sov men vi ses!
 

Kommentera här: