dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ensembleledning!

Hejhej!

Idag har jag varit trött även idag, borde lägga mig i tid nu men det lutar inte åt det hållet för nu är klockan exakt 23:14:P I alla fall så började vi med att ställa ordning källaren inför fredagskonserten och det gick hyfsat snabbt, sen repade vi fram till lunch:) Kontrabasen gick sönder på höstlovet så vi får köra med akustisk bas istället:) Efter lunch hade jag min första lektion i ensembleledning och det var roligt:D Den ska bara vara fem gånger till men i två timmar så man hoppas att man lär sig mycket:) Vi prövade att leda varandra när vi sjöng bä bä vita lamm:P Det gick hyfsat bra för att vara första gången och vi är bara fem pers:P Jag, Kallo, Jesper, Bågenholm och Lennart:) Vi har valt en sång till nästa gång som vi ska leda, jag ska spela cello nästa gång också:D På rasten gick jag och Kallo till mig och skaffade te:D
 
 
 
Efter lektionen gick jag till mig och höll på med bloggen 2015 och nu är det klart:D Yey, ska bara göra så att resten av året och inte bara januari är klar:) Middag och då sprang Spång fram till mig och skrämde livet ur mig, satt på rummet efteråt och väntade på min choklad men Petter orkade inte säga till att han hade kommit så det slutade med att jag fick gå över till Västgården själv och kolla om han hade kommit hem efter 2,5 timme för då orkade jag inte vänta längre... Fick min choklad sen så efter en stund i Västgården gick jag till köket och gjorde banan-choklad och tittade på vänner:D Nyss övade jag på gitarren och sången men imorn är det kör och körkonsert, den första:D Ha det gött och dröm sött!
 

Kommentera här: